czwartek, 22 lipca 2010

Konkurs!!!

Jak wiecie wczoraj była promocja reklam ale nikt nie kupił.
Mówiłam że co dziennie będzie coś nowego więc jak laura mi mówiła żebym ogłosiła konkurs to go zrobiłam xD...
A teraz co trzeba zrobić:
Nagłówek na bloga z gifi84nnn i princes_ola .
Fajnie by było jak dolki będą powyginane coś podobnego do naszego nagłówku (grafiki)

Do wygrania są rzeczy z DKNY od gifi84nnn lub buty Antidote z poprzedniej kolekcji.
2 i 3 miejsce otrzymają reklamy na blogu gzie się da...


Wyniki będą umieszczone 5 sierpnia :)







P.S Linkujecie na tinypic i podajecie LINK

2 komentarze:

  1. a, gdzie to wysłać lub zamieścić??

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bym chętnie zrobiła, tylko mam jeden pproblem, nie wiem, jak taką lalkę ubraną, ze stardoll zapisać na pulpicie????

    OdpowiedzUsuń